torsdag 8. mars 2012

kos ...


rett og slett litt
" kuspa" tidlig på morgene ;)

6 kommentarer:

  1. En stoooor nytelse :)
    God helg!
    Klæm

    SvarSlett
  2. Ja, skikkeleg kos :)

    Ha ein fin dag i regneveret. Godt å vere inne slike
    dagar.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koseligt ett bilde ,har dere henkt opp dette så dei skal få klø seg ,ser ut som dere her har fritt gående dyr ,ja ikke noe bedre enn det.Ha en fin dag:)KLEM

    SvarSlett
  4. Kos gjer godt for liten og stor, to og firbeinte !! Go`helg.

    SvarSlett

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...