onsdag 21. mars 2012




Full fart eller stille og rolig ..

ja takk begge deler ;)

og for meg blir det stille og rolige dager på Gålå i år

men veit du ka - det gjør ingen ting,
for eg har alle mine rundt meg,
( unntatt birk ;(

mange meter tråd, strikkepinner, meir tråd og litt nål,
kamera, tursko og solbriller
ka meir kan ein forlange da ?
og Du, SOLA kommer også


2 kommentarer:

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...