onsdag 21. mars 2012




Full fart eller stille og rolig ..

ja takk begge deler ;)

og for meg blir det stille og rolige dager på Gålå i år

men veit du ka - det gjør ingen ting,
for eg har alle mine rundt meg,
( unntatt birk ;(

mange meter tråd, strikkepinner, meir tråd og litt nål,
kamera, tursko og solbriller
ka meir kan ein forlange da ?
og Du, SOLA kommer også


2 kommentarer:

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...