En stoooor nytelse :)God helg!Klæm
:O)
Ja, skikkeleg kos :)Ha ein fin dag i regneveret. Godt å vere inne slikedagar.Klem
Så koseligt ett bilde ,har dere henkt opp dette så dei skal få klø seg ,ser ut som dere her har fritt gående dyr ,ja ikke noe bedre enn det.Ha en fin dag:)KLEM
Så søt!God helg!
Kos gjer godt for liten og stor, to og firbeinte !! Go`helg.
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
En stoooor nytelse :)
SvarSlettGod helg!
Klæm
:O)
SvarSlettJa, skikkeleg kos :)
SvarSlettHa ein fin dag i regneveret. Godt å vere inne slike
dagar.
Klem
Så koseligt ett bilde ,har dere henkt opp dette så dei skal få klø seg ,ser ut som dere her har fritt gående dyr ,ja ikke noe bedre enn det.Ha en fin dag:)KLEM
SvarSlettSå søt!
SvarSlettGod helg!
Kos gjer godt for liten og stor, to og firbeinte !! Go`helg.
SvarSlett