lørdag 26. mai 2012

ein snartur innom for å ønske
nettopp deg ei kjempe flott Pinse

5 kommentarer:

  1. God pinse til deg også!!! Ingen problem å nyte dagene når været er så flott som det er nå;)

    SvarSlett
  2. God pinse til deg også!!! Ingen problem å nyte dagene når været er så flott som det er nå;)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...