lørdag 26. mai 2012

ein snartur innom for å ønske
nettopp deg ei kjempe flott Pinse

5 kommentarer:

  1. God pinse til deg også!!! Ingen problem å nyte dagene når været er så flott som det er nå;)

    SvarSlett
  2. God pinse til deg også!!! Ingen problem å nyte dagene når været er så flott som det er nå;)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...