Nydeleg!Nyt :-)
Kos dere i finværet :0) Min kropp er fortsatt blendahvit...og tror den snart skriker etter omo colour
:-)
Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE. Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år. Slik...
Nydeleg!
SvarSlettNyt :-)
Kos dere i finværet :0) Min kropp er fortsatt blendahvit...og tror den snart skriker etter omo colour
SvarSlett:-)
SvarSlett