eg innrømmer det SÅ gjerne.
eg er VELDIG glad i KUER...
og ekstra artig er det jo når det kommer,
når eg roper på dei ;)
glad langt inni meg når eg ser på disse flotte kvigene vi har
Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld. Men OK da - dei fikk være med på turen m...
For noen vakre bilder av kyrne dine.
SvarSlettEg o elske både lukt og bilder av kyr.
Ha ein super tirsdag.
Monika, die Färsen sehen sehr gut aus, du hast sie super fotografiert!
SvarSlettLiebe Grüße von Wilma
:) hihi :) hun var nyskjerrig ho Dagros:))) Kuer er flotte dyr. Helt enig. Dessuten lager dei verdens beste styrkedrikk:)))) Melk er favoritten:))
SvarSlettSommerklem til deg Monika:)
Å,så herlige bilder,storkoser meg med de skjønne kubildene dine-for en fin start på dagen!Ønsker deg en flott dag her fra Humlehagen.:)
SvarSlett