Så majestetiske kan noen strå bli:) Vakkert.Fin helg til deg:)
Nydeleg :-)god helg klem
Åh, kor fint !!God helg til deg.Klem
Nå har jeg hatt meg en økt å lest mine faste blogger:)) godt å lese om sjø, fjell og troll igjen:))) fin uke til deg Monika:))Vel hjemme til tåka og sjølufta:)))
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Så majestetiske kan noen strå bli:) Vakkert.
SvarSlettFin helg til deg:)
Nydeleg :-)
SvarSlettgod helg klem
Åh, kor fint !!
SvarSlettGod helg til deg.
Klem
Nå har jeg hatt meg en økt å lest mine faste blogger:)) godt å lese om sjø, fjell og troll igjen:))) fin uke til deg Monika:))
SvarSlettVel hjemme til tåka og sjølufta:)))