Takk for trivelig besøk i bloggen min!Her har du et sjarmerende broderi med et klokt ordtak.For en flott natur du lever i - og så mange fine bilder du har tatt!Klem, Kari
Fint broderi med god tekst !!Torsdagsklem frå meg :)
Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE. Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år. Slik...
Takk for trivelig besøk i bloggen min!
SvarSlettHer har du et sjarmerende broderi med et klokt ordtak.
For en flott natur du lever i - og så mange fine bilder du har tatt!
Klem, Kari
Fint broderi med god tekst !!
SvarSlettTorsdagsklem frå meg :)