onsdag 8. august 2012

sommerminner


vi fant sommeren vi ...




og  med troll, traktorer og gravemaskiner
fikk vi ein fine start ...


på Daftølandet " vårt " fant vi fort roen...
vi fant venner, go mat og enda meir drikke,
vi fant sola, vi fant FERIEN vår ;)

 




og store guttene mine SKULLE på Liseberg,
noe eg IKKJE var SÅ begeistra for...
JEPP eg lika IKKJE ting som går fort,
 oppned eller hit og dit,
MEN eg trossa skrekken og kava meg opp i ein av dei verste - kneip meg fast,
 hadde igjen augene og lot det stå til
og eg innrømmer det -
 eg var sikker på at eg kom til å falle ut og
 - minst mange ganger ...
og dette skal eg ALDRI gjøre meir ...
OPPLEST OG VEDTATT ...

 




men dagen etter skulle vi til KOSTER
endelig sier no eg,
og for ein plass, her kunne eg godt være litt lenger JA,
vi sykla litt hit og litt dit
nesten uten mål og meining
og alle var vel enig om at dette lika vi ;)






men desverre så har alt ein ende,
 også vår sommerferie.
Men vi var alle enige om att vi hadde hatt mange flotte dager,
fått mange fine minner som vi tar med oss hjem att...

og vi kommer gjerne tilbake ;)

3 kommentarer:

  1. For ei flott ferie dokke har hatt :)
    Men fri og bevare meg for dissa høgdene du har vore opp i..
    Kjempefine bilder også !

    Og du, eg tenkte faktisk på deg då me var på Farstad, at du er frå Bud. Men det vart ikkje dit dinna gongen.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Takk for at du delte sommerminennene.
    Ha en fin dag.
    Mormor

    SvarSlett
  3. Flott ferie, du:)

    Og du er bra tøff som hengir deg oppi noe du egentlig ikke liker! Håper du ikke ble dårlig, selv om du trodde du skulle dø mange ganger...offa....
    Vi snakka om det her om dagen - dette med karuseller. Jeg fikk en 17. mai ødelagt av en sånn "kaffekopp"-karusell....:-O Var uvel og kvalm resten av den dagen:)

    Jaja, jeg ser dere fant sommeren, og det er jo veldig bra:))) Her henger tåka. jeg skal på brun og blid på fredag, lørdag og søndag! Ja, jobb på mandag :)

    KlemM

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...