KUuuult
God helg til dere.Klem
Fin kombinasjon av "frontfigur" og kameratene som står i bakgrunnen - fint og artig bilde! Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min :)
KUuuuult :)
Fin nysgjerrig dame !God helg vidare.Klem
For et herlig bilde :-)
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
KUuuult
SvarSlettGod helg til dere.
SvarSlettKlem
Fin kombinasjon av "frontfigur" og kameratene som står i bakgrunnen - fint og artig bilde! Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min :)
SvarSlettKUuuuult :)
SvarSlettFin nysgjerrig dame !
SvarSlettGod helg vidare.
Klem
For et herlig bilde :-)
SvarSlett