Gratulerer med dagen :)Søndagskveldklem.
Den va i august :)
Og for ikke å glemme Fabelaktig - god klem til deg:)
Nydelig bilde! 45 år..da er det 21 år til du kan gjøre som du vil..Ha strålende fin ny uke!
Koselig bilde og herlig tekst ! Klem
:)) den teksten likte jeg;) damen på bildet også:))
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Gratulerer med dagen :)
SvarSlettSøndagskveldklem.
Den va i august :)
SlettOg for ikke å glemme Fabelaktig - god klem til deg:)
SvarSlettNydelig bilde!
SvarSlett45 år..da er det 21 år til du kan gjøre som du vil..
Ha strålende fin ny uke!
Koselig bilde og herlig tekst ! Klem
SvarSlett:)) den teksten likte jeg;) damen på bildet også:))
SvarSlett