God tur og kos deg masse. Du kommer til å få masse nye ideer tenker jeg :)
Vakkert!Ha flott helg!klem
Så nydelige kuer dere har , helt skjønne ! Klem
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
God tur og kos deg masse. Du kommer til å få masse nye ideer tenker jeg :)
SvarSlettVakkert!
SvarSlettHa flott helg!
klem
Så nydelige kuer dere har , helt skjønne ! Klem
SvarSlett