Så fine farger. dette blir sikkert fint til slutt.Klem
Så flink du er ! Det var koselig strikkemønster og farger ! God dag til deg !
Er det SÅÅÅ enkelt, Monica?????Da får jeg muligens fortsette på Mitt strikketøy som har ligget i over....hmmm..vil ikke si det heheNydelige farver!! Koser meg med bloggen din!Hilsen Annette (tyskland)
såååååååååååå enkelt er det Anette ;)
Jøss, kor flink du er. Lurt å strikke armane først...Fin tysdagskveld !
Så god du er ;) så kjempeflott ut! mange klemmer din vei <3
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Så fine farger. dette blir sikkert fint til slutt.
SvarSlettKlem
Så flink du er ! Det var koselig strikkemønster og farger ! God dag til deg !
SvarSlettEr det SÅÅÅ enkelt, Monica?????
SvarSlettDa får jeg muligens fortsette på Mitt strikketøy som har ligget i over....hmmm..vil ikke si det hehe
Nydelige farver!! Koser meg med bloggen din!
Hilsen Annette (tyskland)
såååååååååååå enkelt er det Anette ;)
SlettJøss, kor flink du er. Lurt å strikke armane først...
SvarSlettFin tysdagskveld !
Så god du er ;) så kjempeflott ut! mange klemmer din vei <3
SvarSlett