fredag 26. april 2013

30 dager utfordring ;)


kjeder meg litt eg her da og
kva skal ein finne på å fylle
 mon bloggen med mon tro
...
tenke tenke 
...

så da eg snubla inn hos
fotballfruer  

fant eg denne utfordringen


og  hang meg  på hennes.
lurt - neppe
men eg skal gjær mitt beste og 
 meir kan ingen forlange 



Neida, dette handler verken om
en trenings- utfordring eller
en ikkje spise godteri - utfordring
men rett og slett ein utfordring  for bloggere som går over 30 dager,
kor du skal ta for deg eit punkt på
lista kvar dag i riktig rekkefølge. 
I 30 dager.
 syns det var lett underholdning,
 så da kjører eg på eg også :-)
Dersom du har blogg, må du gjerne joine!


Her er listen:





♥ day 1: Ditt siste innkjøp
♥ day 2: fakta ingen vet om deg
♥ day 3: Noe eller noen du savner
♥ day 4: Dine 3 yndlingssanger akkurat nå
♥ day 5: En sang som får deg til å gråte
♥ day 6: En ting du aldri kommer til å gjøre
♥ day 7: Favorittmaten din
♥ day 8: Et 3 år gammelt bilde av deg
♥ day 9: Smykkene dine
♥ day 10: Et bilde av deg selv tatt i dag
♥ day 11: Et bilde av håndskriften din
♥ day 12: Mobilen din
♥ day 13: 5 ting du ønsker deg
♥ day 14: Noe du er redd for
♥ day 15: Rommet ditt
♥ day 16: En sang du er skikkelig lei av
♥ day 17: 10 personer/gjenstander du ville tatt med på en øde øy
♥ day 18: Et bilde av deg selv som barn
♥ day 19: Innholdet i vesken din
♥ day 20: Parfymen du bruker
♥ day 21: Din verste uvane
♥ day 22: Dine 5 yndlingsvesker
♥ day 23: Nattbordet ditt
♥ day 24: Et bilde av deg med en gang du har våknet
♥ day 26: Favorittproduktet ditt akkurat nå
♥ day 27: En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag
♥ day 28: En vits/sketsj du syns er morsom
♥ day 29: En kjendis du ligner på
♥ day 30: Den rareste tingen du
har


Hmmm...
ja dette kan bli ei utfordring,

på mange områder

men eg starter med FRISKT mot

og mitt siste innkjøp vart vel noen nøster tråd på 

eit koselig skravlemøte i går kveld og 
Birk trengte så sårt ei ny matte
å ligge på 
og gjett om han vart glad da ;)




pst...


eg burde vel strengt tatt hatt noen med 
IKKJE meir godteri - iallefall ikkje
meir pepsi max
og enda meir trim, tøy og bøy 
men kansje det kommer det og... 
KANSJE ...

2 kommentarer:

  1. Så fine farger på den tråden du kjøpte :) og for en flott hundevenn du har der.

    SvarSlett
  2. Spennende prosjekt! :) Gleder meg til å følge :) Jeg tør ikke hive meg på... for feig :(

    Go-helg-klem :)

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...