søndag 7. april 2013


kan det bli finare etter ein
snøstorm i april ;)


3 kommentarer:

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...