Å,så fine!Ønsker deg en fin onsdag!Klem fra Else Britt:)
Nydelige ! God dag til deg !
Så fiiiiine!Ha en fin onsdag.Vigdis
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Å,så fine!Ønsker deg en fin onsdag!Klem fra Else Britt:)
SvarSlettNydelige ! God dag til deg !
SvarSlettSå fiiiiine!
SvarSlettHa en fin onsdag.
Vigdis