lørdag 1. juni 2013

♥ day 15: Rommet ditt


rommet mitt ja ,
eg er jo så heldig å ha eit heilt
hus
med mange rom ...
så den er  litt vanskelig ;)

eg har da ein mann som sier at 
kjøkkenet er mitt rom 
men eg er ikkje heilt endig der da ...

så har eg da sy rommet mitt 
eller 
les - furterommet mitt ;)


og eg er jo så heldig  å få vere med å eige ein
heilt rom med kuer 
( sammen med banken da ;)




jo da --- rom har eg mange av.
så mange at mesteparten berre støver ned og 
fylles med rot og rusk ...

men nett no er det uterommet eg 
prøver å vere mest på 
for der er det nemlig  finast no 




håper du har noen rom du trivest i ;)






4 kommentarer:

  1. Det er godt å ha mange rom, men einige med deg i at det blir ofte for mykje samla på...
    Hadde ein berre eitt ville ein vere nøydd til å begrense seg.
    Kos deg med mange rom og god søndag.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. ja ikkje sant --- og eg ville vel ikkje vert foruten dei andre romma heller ;)
      men mye med eit stort hus til 3 personer og om ikkje så lenge flytter mistemann ut også --- da vlir vi berre 2 igjen i det store huset vårt ;)

      Slett
  2. Fint med furterom og jamen må det være fint med et rom fullt av kuer også!
    Jeg har nok egentlig ryddemani, så min kjære har 2 garasjer hvor han kan samle på ALT uten innblanding...
    God søndag!
    Vigdis

    SvarSlett
  3. Eg vart no mest betatt av hjertet til fru edderkopp eg :)

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...