onsdag 11. desember 2013

førjuls tid som sier kos

2 veker igjen til jul ...
og tida flyr fort - veldig fort ;)

men eg jobber mest med å senke skuldrene og finne tiden til litt kos..
og kosen finner eg i strikkepinnene mine,
eller med litt nål og tråd,
saks lim og papir ;)


sammen med noen små englene til kakebaking,



eller rett og slett ein li
ten tur med kamera ;)


 
men litt jobbing M
Å til før
jula kommer her og ..
kjøkkenet vart vel ikkje så vaska ned som eg ville, men det kommer vaskedager i januar også.



Men nystrøkne julegardiner har eg, sammen med litt julepynt- juleblomster som pynter opp..

julepakker, julekort er sendt ut..
lefsene er også på plass, sammen med risboller, kakemenn og litt meir
julegodt i kakeboksene ;)

men det er sikkert lurt å gå over julekleda, pusse sølv, stryke duker,handle inn det som holder seg,
se over listene dine over sendte julekort, julegaver slik at alt er ok..

men du - husk å finne kosetiden ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...