tirsdag 17. desember 2013

DesemberDager

Jepp da er dei 3 vise menn kommet i hus - og så får eg håpe dei kan lede meg rett inn i jula ;)

Og når ein teller ned så er det jo nesten jul jo - men dette klarer vi - sant JA...

Eg trur iallfall vi har bakemat te langt utpå nyåret ein gang - også søte kaker som er fullt til randen med kalorier har eg alt for mange av. 
Vi står vel over denne jula og tenker eg  - så selv om ein del av tiden skal tilbringes i melkefabrikken - så må vi jo ha mat  ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...