Haha, for et fantastisk herlig bilde:)
Godt å se at dokke har fjøsnisse som passa på dyra !! Lurer på ka han diskuterer med fru Mø ? Kanskje han vil sikre seg melk til julegrauten ?
Det var et fint bilde :)
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Haha, for et fantastisk herlig bilde:)
SvarSlettGodt å se at dokke har fjøsnisse som passa på dyra !! Lurer på ka han diskuterer med fru Mø ? Kanskje han vil sikre seg melk til julegrauten ?
SvarSlettDet var et fint bilde :)
SvarSlett