onsdag 11. desember 2013

DesemberDager


hoho -- har DU vert snill i år da ;)



3 kommentarer:

  1. Haha, for et fantastisk herlig bilde:)

    SvarSlett
  2. Godt å se at dokke har fjøsnisse som passa på dyra !! Lurer på ka han diskuterer med fru Mø ? Kanskje han vil sikre seg melk til julegrauten ?

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...