kan det bli BEDRE ;)
gode venner
fjøsloft
litt papir, saks og blomster
litt tålmod latter og glede,
og vips så hadde vi alle laga
ein liten boks til å ha ein liten skatt nedi ;)
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Kjempesøt :)
SvarSlettFlinke dokke :)
SvarSlettSkikkelig vårboks....!