fredag 28. mars 2014

prosjekt gjøre ferdig


eg er VELDIG flinkt te å starte på nye ting,
men ikkje så flink te å gjøre ferdig 
-- noen som kjenner seg igjen eller ;)

men eg er jo godt i gang -- Bestemor rutene er nesten i mål, mangler berre å feste noen tråder så er det klar te bruk...
og innemellom alt anna eg skal gjøre vil eg finne fram disse teppene her .

Strikke teppet veit eg ikkje kor mye som er gjort,
lite trur eg.




Hekle teppet er nesten ferdig -- tror nesten alle rutene er hekla, så da mangler det vel berre ein ytterkant på noen ruter, 
feste eit hav med tråder og sy det sammen ...

Det høres jo vel greit ut ;)

så er det berre å dra dei med meg litt overalt, i bilen, på ferga,
på eit møte, i fjøsen  eller forran tv .
For det er slik mine tepper blir til,
litt her og litt der .


 og ja da -- enda eit teppe er kommet på pinnene --- ugle teppe.
og eg digger det - allerede ;)

1 kommentar:

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...