torsdag 1. mai 2014

GodeMinner



Ta vare på gode minner,
og ønsk at du mange nye finner.




Alle dager etterlater spor,
både hos liten og hos stor.
Ta ingenting for gitt,
og ta godt vare på alt som er ...


1 kommentar:

  1. Kloke og viktige tankar!

    klem og kle godt på deg.. :-)
    denne ettervinteren i mai er ikkje heilt god :-\

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...