lørdag 31. mai 2014

vanskelige valg

 
om å ta LIV...
 
av og til får  vi sjuke dyr,
og som regel klarer vi å fikse sjøl...
og er det noe vi lurer på - så har vi verdens
beste DYRLEGE ...
og han er flink til å rådføre oss om vegen videre.
 
men av og til er det ikkje nok med ein dyrlege,
og det er tungt å ringe nødslaktebilen,
veldig tungt ...
 
 
men vi er heldige der også,
dyktige folk som hjelper oss.
 
 
så selv om det gjør vondt i hjertet mitt,
så  det nødvendig av og til å ta eit Liv ...
 
For det verste er å sjå kor vondt dei har det,
og ikkje klare å få dyret friskt ...
 
og uansett så venner eg meg ikkje til det,
og hjalp det med ein favn av løvetann
- kua vart ikkje frisk av det men den fikk ein smak av sommer og sol
 før ho vandret over te kuhimmelen...

3 kommentarer:

  1. Heisan. Trist ja, -men sånn er livet på garden !! Det skal ikkje vera lett å ta liv, synest eg. For då tenkjer me oss om og gjer så godt me kan. Når me då må ta liv veit me at det ikkje var gjort som "lettaste" utveg. Trur dyra har det godt hos deg !! Go`helsing frå Torill

    SvarSlett
  2. Trasig da, Monika! Var det ho med vond fot, eller? Du er i hvert fall utrolig snill med dyra dine, Monika!
    God klem

    SvarSlett
    Svar
    1. ho med dårlig fot vart nødslakta noen dager før denne ;(

      så no håper eg det er nok for ei stund -- monikaklemma

      Slett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...