bort sumarnatta ...
men du kor trøtt ein blir neste dag .
og mor er lett å be når storebror vil på tur,
så håper eg at dagen går fort og at eg har vett te å legge meg i dag og ikkje i morgen ;)
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Herleg med fine sommarnetter :-)
SvarSlettGod natt!
Utrolig koselig bilde! Stemning!
SvarSlett