tirsdag 24. juni 2014

utekontor ...



Heldige meg ...
som kan ta kontortiden ute 

for ENDELIG så var værgudene på vår side 
-- sol og litt vind ...








så da var det berre å starte opp
slåmaskinene,
Sivert med skiveslåmaskina 
og meg -- med kant slåmaskina og rive ;)







og eg må vel INNRØMME det 
eg LIKER å slå og rake kanter,
eg LIKER at det ser reint og pent ut når vi er 
ferdige med innhøstinga ;)



 
og ein kan jo ikkje klage på  utekontoret,
når ein får slike fine dager.
og innemellom å slå gras og rake gras,
så fikk eg frisk luft - sol på kroppen min
( og gjett om det trengs ;)
trimma litt skuldre, studert noen humler,
tatt noen bilder,
prata med noen kuer og konkludert 
at i dag har vert ein BRA dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...