søndag 15. juni 2014

litt ut av komforsonen min



Har vert på scrappe kurs med flotte 

Og for ei dame -- dette er noe eg kan like <3

 for eg Må vel innrømme det -- eg liker IKKJE å bli alt for møkkete på fingrene - og her var det ei salig  blanding av lim, spraymaling og metall maling - og mesteparten  satt jo igjen på fingrene våre --
tji hii --- eg glitrer vel enda i gull maling ;)

 Men det gjør ingen verdens ting -- for det var lett å glitre sammen med Finnabair ;)




 Så får eg no se da --- kor mange slike Lo eg kommer til å lage ...

Eg HÅPER iallefall at dette er noe eg kan ta med meg videre --- eg storkosa meg i litt over 4 timer kurset varte --- og det gjor ingen verdens ting at alt gjekk på engelsk, var ikkje så skummelt lell ;)

og jo da - eg vart fornøyd med kua mi eg 


1 kommentar:

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...