Koseleg blogg eg ramla borti idag :) Her skal eg kikka oftere, ha ein fin søndagskveld hos deg. Helsing fitjarbu
I dag var den her, men i natt var det frost..Er redd for dei nyplanta jordbæra mine...Vårklem
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Koseleg blogg eg ramla borti idag :) Her skal eg kikka oftere, ha ein fin søndagskveld hos deg.
SvarSlettHelsing fitjarbu
I dag var den her, men i natt var det frost..
SvarSlettEr redd for dei nyplanta jordbæra mine...
Vårklem