fredag 14. november 2014

førjulskos

6 veker igjen til jul .

Nyt eit stort glass rødvin
eller ein god kopp the,



mens du pryder julekortene dine med din fineste skjønnskrift,
med oppdatering til dine slekt og venner ..

ellers så er det vel litt lurt å tenkte på pakkene til adventskalenderen no ...
EG har IKKJE tenkt så langt i år
enda  - jo da bitte litt ;)

men kjenner eg meg rett så fyker eg rundt og mekker sammen noen
kalendre i år og :)
og det er jo så koselig
( hint hint mine barn - mor vil også ha ;)


ellers så er det  LITE med 
julestemning her - grønne marker og 12 - 13 plussgrader, sol og blå himmel 
-- MEG LIKER

eg har kjøpt noen julegaver, laga litt julekort - iallefall begynt 
Denne veka vart det også ein snartur til Amsterdam -- lite med julehandel der -- men mange flotte kuer og store fjøser fikk vi med oss iallefall ;)


håper dine dager er like
bra som mine for kjærlighet gjør oss glad  ;)




2 kommentarer:

  1. Kjenner jeg deg rett, Monika, så blir det både kalendergaver, julekort og andre gaver i huset i Eidsdalen før vi vet ordet av det!! Kjenner ingen som utnytter tida slik som du :)
    Flinkeste du <3

    SvarSlett
  2. Det er iallfall lite som minner om vinter, enno.
    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...