onsdag 5. november 2014

førjulstid som sier KOS


7 veker til julaften ;)

og da er det sikkert litt lurt å tenke på julegaveshopping ;)
så slipper du unna med endeløse køer i butikkene, mye folk og enda meir mas,

og tenk kor koselig det er med ein tur ut i skogen enn
på eit overfylt kjøpesenter da..
ikkje sant


mine julegaver er nesten i boks, eg har vel noen innkjøpte julegaver og noen er innkjøpt med mangler mottaker 
 (eg finner små julegaveskatter heile året og har vel eit lite lager på lur
- lurt ikkje sant )

og så er det supresmart å se etter ting ein trenger i løpe av desember, innpakkingspapir, bånd mm..

mine gave,julekort, , skal lister er no klar, iallefall nesten, iallefall har eg tenkt på kva som skal stå på dei listene ;)

 juleblomsten min lever, lurer litt på disse grønne julestjernene mine, dei lever dei og.

 
LITE som minner oss om jul ute enda,

alle bilder her er tatt i dag, med grønne marker og litt snø på toppene, og heilt greit førjuls vær,
for den kommer vel - julesnøen i år og 











1 kommentar:

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...