mandag 4. mai 2015

eg fant eg fant ...

 vært på skattejakt i dag og eg -- ein fant ein Cache  og ein må eg leita litt til etter ;)
og det er jo så spennende .. finner eg 

og i dag var det jo ekstra artig å finne og se hjem samtidig 
juhuuu

viste du foresten at det er 15 år siden noe starta med Geocaching i dag ;)




1 kommentar:

  1. 15 år siden? Oi, visste ikke at det var så gammel "sport", engang!

    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...