tirsdag 19. mai 2015

Trimmedager




Pust pes stønn. ..   Det var veldig bratt på Heia I år ;)




Men slik er det jo alltid dei første turene opp 
- foresten så er det slik dei alle andre turene også
 - Bratt og langt og eg tenker at dette var siste turen opp.

Men så er ein plutselig oppe 
og glemmer lett den lange motbakken  ;)

Heilt til neste tur ♡♡♡

2 kommentarer:

  1. Men så er visst bakketrening glimrende for kondisjonen -- hører jeg at de sier. (",)

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...