søndag 22. november 2015

omgangs sjuka ...



Hekta på sokkestrikk ;)

ja da det er håp for andre strikkeglade damer,
når til og med EG
har klart å knekke
strikke sokk hæl mysteriet ;)



og veit du kva -- det var jo ikkje så vanskelig i det hele tatt,
eller jo litt - og litt meir.
det har vart strikket og strikket - rekket opp og strikka litt til,
men etter å saumfart mønster etter mønster tror eg har eg har funnet den
perfekte hæl og hælfelling
( funnet litt her og litt der ;)
så da håper eg skuldre og nakke holder til jul
og kansje er det nettopp du som får hjemmestrikka sokker
til jul i år
..............

Truddelutt - måndag i morgen og ny veke med nye muligheter,
for min del blir det mange venterom og bilkjøring denne veka og selfølgelig så er sokken med ;)



1 kommentar:

  1. Ja hælen er den store bøygen ! Koselig farge du strkker ! God kveld til deg !

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...