torsdag 19. november 2015

Førjulstid som sier kos

 
 
5 veker igjen til jul 

No gjelder det å passe på at ting og tang til julehuset er kommet på plass..
Advensstaken, lysa og tallene ..

lyspærer, servietter, telys,
julevinen, cognac mm..
planlegg ein gløggkveld, juleverkstad eller kansje ein bakedag, eg håper iallefall på minst ein
bakekakelefseFLATBRØD dag 



 
 
 
 
 


Dra på ein skogstur , for å jakte på litt kongler, mose og greiner,
alltid kjekt å ha til jul ikkje sant

her er det iallefall lite som minner oss om at snart kommer nissen,
framdeles grønne marker og god dagtemp.
 

 
ellers så er julekorta i boks, iallefall nesten,
noen julegaver er innkjøpt, pinnekjøttet
henger på tørk og no kan eg jo krysse av 
for HJEMMELAGA FLATBRØD også ;)


SÅ spent om eg klarer å senke skuldrene så mye som eg vil -- føler at eg er litt på etterskudd - eller egentlig så er eg jo ikkje det da ;)
Henger du med kansje ??

1 kommentar:

  1. Det høyrest ut som du er godt i gang.
    Eg har baka gjærbakst i dag, så det er ein begynnelse....

    Fin kveld frå Anne-Mari

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...