snart ferdig med ei fjøs veke,
og engenlig helt greit det og,
for vi har mange fline folk som jobber her sammen med Ho DAGROS ;)
Og eg trengs heilt sikkert hjemme og,
til å lage litt jul i huset ..
Smil - det er jo Onsdag
Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld. Men OK da - dei fikk være med på turen m...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar