onsdag 30. november 2016

mitt K O N T O R



snart ferdig med ei fjøs veke,

og engenlig helt greit det og,
for vi har mange fline folk som jobber her sammen med Ho DAGROS ;)
Og eg trengs heilt sikkert hjemme og,
til å lage litt jul i huset ..

Smil - det er jo Onsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...