lørdag 5. november 2016

Forjulstid som sier KOS

førjulstid som sier KOS



7 veker igjen til jul..



og da er det sikkert
litt lurt å tenke på julegaveshopping ;)

så slipper du unna med endeløse køer i butikkene, mye folk og enda meir mas,



og tenk kor koselig
det er med ein tur ut i skogen enn
på eit overfylt kjøpesenter da..
ikkje sant









 
mine julegaver er neste
n i boks, og eg finner små julegaveskatter heile året og har vel eit lite lager på lur - lurt ikkje sant ..

og så er det supresmart å se etter ting ein trenger i løpe av desember,
innpakkingspapir, bånd mm..
mine gave,julekort, må, skal lister
er no klar,
iallefall nesten,



Lite med juleblomster enda
men den første novemberkaktusen er på plass ;)



 og den første julepynten er kommet i hus
Kjøpestopp sa DU -jo men litt må vi jo unne oss - eller ;)
Det er iallefall 
LITE som minner oss om jul ute enda,

og Heldige meg har fått vært på SNORNISSE kurs i dag
eg digger dei nissene og håper det flytter inn ein heil skokk av dei ;)

Smil - det er litt helg igjen enna




2 kommentarer:

  1. Lurt å vere føre var ja.
    Takk for tips.

    Søndagskveldklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Ja, er ening med deg om at det er lurt og handle inn julegavene tidlig, æ pleier og være ferdig med alle julegavene til desember begynner :)

    Takk for hilsen på bloggen min.
    Ha ei fin ny uke.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...