onsdag 23. november 2016

endelig ...


Så kom det litt snø her og.
Får bare håpe at den blir værende -- men kjenner eg han som styrer været - så kommer det vel enten meir snø eller regn.





Inni huset sniker julen seg sakte men sikkert inn, sjølv om det ikkje ser slik ut enna ;)

skuffer, skap, tak og vegger blir vasket med grønnsåpe - for det er jo der vi skal feire jul i år - igjen :)

Tulla --- men det er jo litt bra å rydde litt i ting og tang, og vi har alt for mye av det meste - men slik er det v el i dei fleste hjem tenker no eg da.
Eg prøver kvart år å begrense innkjøp av husfyll og klarer det nesten . Men så er det det med å falle for fristelsen av å kjøpe noe nytt og fint også da ;)

Så i år ønsker eg meg tid med mine kjære  
og ikkje TING til julegave...

Hint hint

             Nyt dagen --- her blir det først grønnsåpe før uteturen i dag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...