søndag 29. januar 2017

bling bling


Alltid artig med nytt garn - og når det er salg på Glittergarn
da måtte Eg jo selfølgelig shoppe litt  :)
sjølv om eg har kjøpestopp

Og selfølgelig måtte det strikkes ankelsokker,
for det trengs jo når vi drar til USA om noen dager .


og ankelsokker skal det strikkes meir av - må jo bruke opp dette
glitter garnet mitt
eg kjenner jo  mange som kan glitre til sommeren ...

For selfølgelig så kjøpte eg jo 4 nøster a 100 gr.
det var jo så billig - kremt kremt.

og eit par veg 50 gram, dvs. at eg har att 7 par å strikke
kjøpe stopp ja --- truddelutt

smil - det smitter



2 kommentarer:

  1. Det blir mange som nyt godt av det fine garnet forstår eg.
    Så heldig du er som skal ut å reise.
    Spennande i Amerika no...

    Nattaklem

    SvarSlett
  2. Glittersokker er alltid moro :)
    God tur til USA. Regner med at kjøpestopp ikke gjelder på turen.
    De har jo så mye fint garn "over there" :)

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...