fredag 13. januar 2017

Noen ganger


er dette alt eg trenger ♡

Ein slitetur på Laupen - med go musikk på øret, truger og snø som laver ned ...

'
Det gjær jo så bra --- i alle fall etterpå og hjemme venter vel ein mann sofa og strikkepinna ...

Eg prøver og prøver - trimmer og trimmer - spiser mindre mat og håper og håper at det skal gjøre underverk for ein lett overvektig halv gammal kropp som snart reiser på tur te Caribien  ;)

Jo da, DET hadde sikkert vert lurt å tenkt på dette kropps hysteriet før ...
men det har jo vært jul og greier ;)
jaja -- kroppen har det bra - og det har jammen meg eg og

Smil det er helg jo ;)



3 kommentarer:

  1. Ååå, Karibien !
    Det høyrest herleg ut.
    Det viktigaste er at du er frisk og glad :)

    Fin laurdagskveld frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Dere kommer til å få en super tur - og strandkroppen er jo der - kropp+strand=strandkropp :-) Du blir fole sprek nå da - og det er toppers!

    SvarSlett
  3. Husker da jeg jobbet i barnehage. Jeg og en kollega snakket om foreldrene hennes som skulle på cruise i Karibien... Da kommer det fra en liten pjokk, - snakker dere om Kaptein Sabeltann?
    Hihi...riktig god tur!
    Kjenner meg igjen i sånne skippertak sånn i siste liten :)
    Klem fra Turid.

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...