onsdag 4. januar 2017

spre JULE GLEDER

var eit koselig prosjekt eg hadde her på bloggen i hele Desember ...

Der eg ville prøve å spre litt glede i hytt og pine ;)

Og tusen takk for alle koselige tilbake meldinger og ikkje minst takke takk til alle som titta innom.

eg kom ikkje heilt i mål med eit blogg innlegg kvar dag - men nesten.
Ein trøblete melkerobot og oppkast og diare satte oss heilt ut resten av juledagene,
men det var godt å være to når ein vart så sjuke som vi vart ...





og VIPS så var 2017 her,
og eg håper vi kan fortsette å spre litt glede,
litt omtanke for kvarandre ;o)

Eg har starta  prosjekt 50..
og skal jobbe litt med den saken.
noe veit eg vi skal - noe er planlagt og mye tar eg på sparken.
Det viktigste er jo å gjøre noe artig kvar dag
smil - det smitter ;)


1 kommentar:

  1. Ynskjer deg eit Godt Nytt År
    med mange prosjekter.
    Du er ei driftige dame.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...