tirsdag 14. november 2017

vottestrikk



kor vanskelig  skal det liksom være å strikke ein vott da ??

Veldig -  oppi mitt hovud i alle fall..
Eg strikker, rekker opp at og strikker på nytt.


Og når magefølelsen sier at det ikkje blir bra - ja da rekker eg jammen meg opp at ein gang til ...

Eg skylder på feil tråd - feil i mønstra
MEN .... det er heilt sikkert noe som er feil oppi hodet mitt, tenker no eg da ...

Men no vettu - har eg kjøpt verdens enkleste vottemønster - tjukke pinna og tråd - og kun ei farge 

DA er det vel håp tenker eg 
men hodet mitt sier skeptisk,

den er for lang , for smal ..

jaja -- eg må i alle fall strikke 2 av dei vottene og prøve å tove dei før eg går til ein
vottekrig som eg kan tape ;)

Ha ein fine dag - med eller utan strikkepinner og tråd ;)













1 kommentar:

  1. Det ser no fint ut på bildet !
    Kjenner følelsen, har lyst å lage fine ting, men får det
    ikkje til.
    Men kanskje me gir opp for lett ??

    Lukke til klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...