mandag 6. november 2017

7 veker til jul

Eller settere sagt 6 veker og 6 dager ;)
og da er sikkert litt lurt å tenke på julegaveshopping.
Så slipper du unna med endeløse køer i butikkene, masse folk og enda meir mas ..



Og tenk på kor koselig det er med ein tur i skogen enn
på eit overfylt kjøpesenter da..
ikkje sant




mine julegaver er nesten i boks, og eg finner små julegave skatter heile året og har vel eit lite lager på lur - lurt ikkje sant ..

og så er det supre smart å se etter ting ein trenger i løpe av desember,


innpakkingspapir, bånd mm..
mine gave,julekort, må, skal lister er no klar, eller iallefall nesten,





Lite med juleblomster enda
men den første novemberkaktusen er på plass ;)



 og den første julepynten er kommet i hus

Kjøpestopp sa DU -jo men litt må vi jo unne oss - eller ;)

og tanker om adventskalender er allereie sett ut i praksis, men som vanlig klarer eg ikkje heilt å bestemme meg for vilke og kor mange,

jaja bra eg har litt tid igjen enna da ..











I natt kom dei litt snø - som kan mane fram LITT julestemning ;)

og det er jo noe vi kan like i beg. av november ;)

Så det var SÅ koselig med tur i dag, med kamera og julemusikk på øret fikk både meg og BIRK lufta oss litt i dag 




Smil - det SMITTER 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...