torsdag 2. november 2017

julenissen kommer tidlig i år ;)


I går delte denne dama eit blogginnlegg,
  som EG i alle fall fikk meg til å tenke kor heldige EG er ..

og i den forbindelse vil eg så gjerne dele litt av mitt overskuddslager
- av tråd, mønster og pinner.

Den siste tiden har eg brukt til å rydde i huset,
frå loft til kjeller,
og mesteparten av tråden min er kommet i bokser med lokk,
i påvente av at eg skal strikke av den.

Men eg ser jo at skal eg klare å strikke opp all den tråden,
må døgnet har minst 50 timer

og dei neste åra skal eg liksom ikkje gå innom noe som har med tråd  å gjøre...
og ja da eg kjenner meg så godt at DET klarer eg ikkje.





Så derfor tenkte eg å dele litt med noen som treger litt tråd.
Ikkje til DU som vil ha fordi det er GRATIS men til
DEG som har så lyst til å strikke . men ikkje har så mye å strikke av ;)





Korleis eg skal dele ut den tråden vet eg ikkje heilt, 
for noe kan eg jo sende og kanskje noen bur her AKKURAT i MITT nærområde ( Sunnmøre - Romsdal ;) så slipper ein porto



Kva eg kan dele ut er:
# mye restegarn
# sokkegarn 
# tråd til småstrikk - votter luer mm.
# tråd til julekuler
#tråd til kluter - handduker mm.
#mange mønsterbøker og ein del pinner i div. størrelse

Så har du lyst på noe - eller kjenner noen som trenger ei lite førjulsgave i form av litt tråd og mønster - nøl ikkje med å ta kontakt ;)

du finner meg her på mail - iemonika67@gmail.com eller på Facebook under monika aarset - der du kan sende meg ei melding ;)

Så håper eg at eg kan klare å glede noen som trenger det ;)




3 kommentarer:

  1. Frivilligsentralen i Ålesund kan trenge både garn, pinner og oppskrifter :)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for tipset - har du ei adresse kanskje?

      smil

      Slett
  2. Herlig �� Fint når slike ting g smittet

    Vibbedille ��

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...