tirsdag 29. januar 2019

Brannen

vi aldri glemmer

eit år tebake i tid …  eg våkner av at brannalarmen uler og uler .
Søvnpjusk går eg ut i gangen og slår av  sirenene, tar meg ein runde i huset og ser vel ingen ting som kan utløse brann anlegget - som fortsetter å uler .

Eg begynner så smått å bli litt stressa og tenker at eg skal ned i kjelleren å se - og der midt i trappen møter eg eit hav av røyk og skjønner fort at her er det noe som er heilt feil.

og i FEIL rekkefølge ringer eg etter hjelp - først Asbjørn og så 110  
og deretter ruller ballen fort, men ikkje fort nok i vår verden.  
gamle innlegg om brannen finner ein her og her 









Eg glemmer aldri lukten og synet som møtte oss da vi var inni  huset etterpå -
 alt var gjensotet og gulvene var heilt svarte av aske og fotspor. 
Det var heilt ubegripelig at for bare noen timer siden var dette eit 
hus -eit hjem . 
no var det liksom ingen ting og det lukta sur røyk.

Men det gjekk jo så bra te slutt - vi har kasta og rydda og kasta meir, vi har fått så god hjelp til å bygge opp att alt innvendig i huset vårt. 
Vi har fylt huset igjen med ting og gjort det levelig att - og så klar for å lage nye minner

Det er enda ikkje klart kva som egentlig hendte - men vi har våre tanker. Og no da vi plukka vekk all julepynt vart i alle fall alle batteri plukket bort - til info ;)

SÅ husk å ta vare på kvarandre i kvardagen - Monika



1 kommentar:

  1. Det du opplevde må vere eit av dei verste mareritt.
    Ikkje enkelt å gløyme.
    Men fint at dokke er komne på plass og kan nyte å vere i huset igjen.
    Ynskjer fine dagar til dokke.
    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...