onsdag 16. januar 2019

Lagerfest 2019



vi er godt inn i januar og eg er GODT i gang med Lagerfest 2019
Klapper meg stolt på skuldra over at planen virker, ja da eg  veit - det har jo kun gått 16 dager ;)

Eg har no strikket av pinnene 3 par sokker - strikket eit par som var på bestilling - og eit par til som eg i alle fall skal ha selv.
Som den frostpinnen eg er - bruker eg strikkasokker HEILE året faktis og gjerne i senga og  ; )  så det minker litt av halvferdige sokker og litt mindre tråd ( og hurra  for det ;)




Tova vottene som skulle være ferdig til jul er også kommet av pinnen, men eg sliter litt med å få de fine i tovinga  - eg skjønner vel egentlig ikkje kva eg gjør feil.

Mulig eg må lese meg opp og prøve ein anna måte å tove de vottene på.
For eg får de ikkje fine - selv med 2 omganger i vaske maskina og grønnsåpe så tover de seg lite synes eg  - litt på bredden men ikkje på lengden 

Tips mottas gjerne med eit stort TAKK ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...