søndag 3. februar 2019

LagerFest - januar

Så var januar over og eg klapper meg selv på skuldrene og sier til meg selv - godt jobba ;)

For eg klarte nemlig å holde nesten alle januar mål innen strikkefronten - NESTEN ;)

@sokkestrikk - der har eg mange par som burde bli ferdig
@ ein stjerne hals
@ 2 par votter
@ kor mange genser / jakker har eg som skal strikkes ?
@ 2 sjal som venter på å bli ferdig ;)





Eg skulle jo ikkje kjøpe tråd - og det klarte eg .  Eg bytta noe tråd, men det  teller jo ikkje .
Eg skulle strikke noen sokker av pinnen - og det har eg jo gjort.
Eg har også strikket noen sokker ekstra - snart jul igjen eller.
Eg har brukt av lagret og klart å lage noen digge sokker, må jo bli glad bare ein ser på dei jo og tenkt når de kommer på ;)
Vart vel ferdig med eit par votter og. 

Verre var det vel med sjal, hals og genser planer - eller nei egentlig ikkje, for planer har eg jo - men har enda ikkje fått de ned på papriet . men det kommer ein gang - i år ;) 

  Så da har eg i alle fall ei plan for Februar 
@ noen par med sokker te - blir jo aldri lei av det vettu ;)
@ votter - minst eit par som må bli ferdig 
@ Stjerne hals - må bli ferdig 
@ Ego strikk -- Anegenser fra knitting ina - spennende med ny tråd


og så hadde  eg jo ei plan om å rydde bort julepynten og sortere den i fine kasser.  Å ha eit system er jo alltid lurt - uansett kva som skal pakkes bort ;)

Noe er faktisk kommet i kasser - noe er sortert og kastet
 ( overlevde dessverre ikkje brannen )
Julemusene har faktisk blitt kvardagsMUS og julenissene har blitt til 
heilårs nisser - er vel innafor det vel ;)



1 kommentar:

  1. Hei. Så fine sokker du har strikket. Jeg hater og strikke sokker. Bor du inne i Eidsdal? Om du gjør så har min mann slekt der inne og litt lenger inne i fjorden på Valldal siden. Jeg bor ute i Langevåg. Holder på med strikking selv og har mange prosjekt på gang. Her går det mest i store ting + litt småting inni mellom.
    Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...