søndag 7. april 2019

garn slanking mars


Sysselsetting i mars og eg fortsetter med min gul Orange strikke glede i april og ♡
Der planen er å ferdigstille Emmygenseren min, kanskje strikke ein Anegenser til eller rett og slett litt Ingeborgkofte strikk .. 
og innemellom - ankelsokker eller kluter ;) arbeidsledig blir eg iallefall ikkje 


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.




Selv om eg gjekk på noen garnsmeller i mars - så føler eg at eg er flinke til å holde meg til planen - vel iallefall nesten ;)

EG har jo strikket noen par med ankelsokker - knekt koden på tøfler og de er kun strikket i tråd fra lageret i kjelleren.

Faktisk så er eg godt i gang med ein gul genser fra Knitting Inna -  der er armene ferdigstrikka og eg er godt i gang med bulen ;)

Det eg hadde strikka av Grethe kofta har eg rekka opp og er godt i gang med Ingeborg kofta - den også fra Knitting inna.

Å kor eg digger de mønstrene som komme derifra .. det blir vel flere strikketing på pinnene fra den dama tenker eg 

Men så var det dei trådsmellene da.
det vart kjøpt inn Tråd til ein gul genser.
 Tråd til ein gul topp.Tråd til ein beige topp
 Tråd til ei stripete kort erma genser 
og ups ... Tråd til eit gul topp til.
jupp blitt veldig glad i gul vettu ;)
( netthandel er noe skumle greier vettu vel ;)


Ja eg veit - det var ikkje mening i de hele tatt - men den tråden MÅ vel ha første pri. siden det er vår / sommer strikk.

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.



og det er jo litt kjedelig å strikke genser / kofte som varmer no til sommeren. 
Men de er ikkje glemt og skal vel komme av pinnen før kalenderen bikker 2020 - eg lover <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...