onsdag 3. april 2019

lykke på jord ....






er vel å pakke bilen full med ski, staver og sko.sjokolade, strikkepinner og flokken min ;)


Bildet kan inneholde: himmel, sky og utendørsBildet kan inneholde: himmel, tre, sky, utendørs og natur



Bildet kan inneholde: 1 person, smiler, himmel, utendørs og nærbildeBildet kan inneholde: sky, himmel, utendørs og natur




Å lage tradisjoner er lett - å følgje de er noe heilt anna.
Vi har jo hatt ein tradisjon med langhelg til Gålå i mange år - men så stoppa det liksom opp.

Og jo da vi har  snakka om det - men det vart liksom ikkje noe meir at det - årene gjekk og vi savna vel alle litt Gålå kos.
 SÅ i år tok vi tak og VIPS så hadde vi bokka hytte og finevær ;)

Og vi var fornøyd i år med . 
skulle self. hatt betre oppkjørte løyper - men det fikk vi ikkje gjort noe med . dessverre …

Men alle var i alle fall enig om at dette var eit bra tiltak og eg håper vi klarer å
 holde tradisjonen videre   ;)

Vi har funnet mange nye muskler - vi har kosa oss med sjokolade og grillpølser - kortspill og ein god latter . 
vi har rett og slett kosa oss masse heile helga - alle sammer ;


1 kommentar:

  1. Det høyrest kjekt ut og følge tradisjonar.
    Artig at du skriv at du fann nye muskler... eg bruka å seie at når eg har "gongsperre" så
    er eg fornøgd for det tyder på at eg har brukt musklane.
    Klem frå ytterst ved kysten der snøen forlengst er borte, men frost om natta.

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...